TMI s.r.o. Airmalta GSA
DomuO nas Letove radyPro cestujiciOdbaveniZavazadlaUMNRZvirataKontakty 
       TMI

Rezervace a podpora elektronických letenek.

Máte dotazy týkající se vaší rezervace? Prohlédněte si níže uvedené informace, kde najdete vše, co budete potřebovat. Chcete-li se nás zeptat na dotaz ohledně Vaší rezervace, která je již provedená, jednoduše kontaktujte náš rezervační tým.

Při rezervaci online: Pokud po spuštění procesu rezervace, ztratíte připojení k internetu nebo trvá příliš dlouho přechod k dalšímu krok, může se zobrazit zpráva o chybě. Pokud se to stane, přihlaste se na MyKM a zkontrolujte, zda Vaše rezervace prošla systémem. Pokud nemůžete najít podrobnosti o své rezervaci, pak zkuste vytvořit rezervaci znovu.

Chyba v osobních údajích: když děláte rezervaci, budete informováni o poplatcích, které Vám mohou vzniknout, pokud budete potřebovat změnit některé Vaše údaje po uzavření a zaplacení rezervace. Pokud zjistíte, že jste udělali chybu při zadávání údajích o cestujících, kontaktujte prosím náš rezervační tým okamžitě po zjištění těchto chyb. Zde se dozvíte, zda může být taková chyba, po zaplacení příslušných poplatků, opravena.

Vylepšení letenky: Chcete-li si zvýšit letenku z ekonomické třídy do Club třídy, můžete kontaktovat naše mezinárodní Call centrum. Budete požádáni o sdělení rezervačního referenčního kódu (PNR), které lze nalézt na letence a skládá se ze šesti písmen.

Pokud se chcete využít své KMiles ke zvýšení Vaší cestovní třídy, kontaktujte flypass.airmalta @ airmalta.com

Nejbližší příbuzný: Během rezervačního procesu bude nutné vložit základní kontaktní informace o příbuzném nebo příteli, pro naše použití v případě nouze. Tyto informace nebudou použity v případě změn nebo zrušení letu nebo pro marketingové účely.

Převody letenek: Pokud cestujete v ekonomické třídě Flexi, Club Malta Saver, Club Malta Flexi, můžete převádět Vaše letenky na jinou osobu za poplatek 50 Euro. Tato možnost závisí na dostupnosti sedadel ve stejné třídě, pokud již nebude volné sedadlo ve stejné cestovní třídě, bude třeba doplatit rozdíl jízdného mezi jednotlivými třídami.

Ztracené letenky: Pokud se Vám to stane při on-line rezervaci, nepropadejte panice! Stále máme Vaše informace a pomocí Vašeho monitoru si je můžete sami zobrazit. Jednoduše se přihlaste do svého účtu MyKM a zobrazte si informace o svém letu. Při odbavení stačí předložit Váš pas.

Pokud byla Vaše letenka tradiční papírová, přímo vystavená Air Maltou, měli byste zavolat našemu rezervačnímu týmu nebo navštivte naše nejbližší obchodní zastoupení, kde Vám vyměníme si letenku za poplatek. Pokud byla Vaše letenka vystavena cestovní kanceláří, nikoli přímo naší leteckou společností, musíte nejprve kontaktovat svého agenta a získat příslušnou dokumentaci. Letenku Vám budeme schopni vystavit pouze tehdy, když nám předložíte veškerou potřebnou dokumentaci.

Rezervace pro kojence a děti: Na všech cestovních třídách, máte nárok na zvýhodněnou cenu při rezervaci pro kojence nebo dítě. Za kojence považujeme dítě až do dne před jeho / jejím dosažením věku 2 let. Za děti se považují ty cestující ve věku od 2 do 12 let.

Pamatujte: Pokud Váš kojenec dosáhne jeho / její druhé narozeniny před zpětným letem, budeme jej / ji na zpátečním segmentu klasifikovat jako dítě. V takových to případech, může být rezervace provedena naším rezervačním týmem, Air Malta prodejní kanceláří nebo cestovním agentem.

Otevřené letenky: Pokud chcete navštívit některou z našich destinací, ale zatím si nejste jisti datem Vašeho návratu, je odpovědí otevřená zpáteční letenka. V současné době je možné zakoupit otevřenou letenku na telefonním čísle jednoho z našich mezinárodních Call center nebo návštěvou jedné z našich prodejních kanceláří.



Aktualne
 Air Malta nyní používá Kusový systém odbavování zavazadel. Více záložka Zavazadla


Prodlužte si léto na Maltě!
Dva lety týdně až do konce října.



























Nase portfolio
Air Malta
Aer Lingus
China airlines
Maltska centrala cestovniho ruchu